راهنمای پوشاک مردانه

مطالب مفید در مورد پوشاک مردانه

راهنمای پوشاک مردانه

مطالب مفید در مورد پوشاک مردانه

  • ۰
  • ۰

پوشاک تابستانی

در بین کارمند های عزیز و کسانی که شغل های دفتری دارند هستند کسانی که دوست دارند با کت و شلوار و شیک به محل کار خود بروند اما در فصل تابستان بخاطر گرمای هوا این نوع پوشش بدون رعایت کردن یک سری موارد اذیت کننده خواهد بود . یک سری از ویژگی هایی که پوشاک برای فصل تابستان باید داشته باشد را در پست های قبلی گفته ایم. و در اینجا سعی داریم مطلالب کاملتری را بیان کنیم . و به طور خواص به پوشاک اداری و رسمی بپردازیم.

پوشاک مردانه کرال

جنس پارچه

اولین و مهمترین مسئله ای که باید  در انتخاب کت و شلوار در نظر بگیرید ، جنس پارچه آن هست ، دقت کنید . حتما از جنسی استفاده کنید که مخصوص تابستان باشد . و باعث خنک نگه داشتن بدن شود و در مورد جنس های پارچه هم میتوانید به پست های قبل مراجعه نمائید . مناسب ترین این جنس ها ترکیب پنبه و ابریشم می باشد . میتوانید از کتان که قدمت هزار ساله هم دارد . و پارچه خنکی هم می باشد استفاده کنید .

رنگ پارچه

رنگ لباسی که در تابستان انتخاب میکنید بسیار مهم است . سعی کنید حتما از رنگ های روشن استفاده کنید . و یا اگر از رنگ کت و شلوار تیره استفاده می کنید .

حتما پیراهن سفید روشن زیر آن بپوشید . دقت کنید رنگ کلی لباس شما خنک باشد.

مدل لباس

در صورتی که استایل چاقی دارزید حتما از کت و شلوار کلاسیک استفاده کنید .

کت و شلوار های اسلیم فیت اصلا مناسب شما در فصل تابستان نخواهد بود .

اما اگر استایل لاغر و یا معمولی دارید ، می توانید از کت و شلوارهای اسلیم فیت و اسپرت هم در این فصل استفاده کنید . اسلیم فیت یا همن کت های تک دکمه را میتوان به جز استفاده به صورت مجلسی در اماکن رسمی و اداری هم پوشید .

همچنین میتوانید از کفش های لوفر در استایل خود استفاده کنید . که بسیار مناسب فصل تابستان میباشند .

 منبع : سایت پوشاک آقایان کرال

  • ۹۷/۰۶/۱۰
  • مهدی رحیمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی