راهنمای پوشاک مردانه

مطالب مفید در مورد پوشاک مردانه

راهنمای پوشاک مردانه

مطالب مفید در مورد پوشاک مردانه

  • ۰
  • ۰

تن خورهای متفاوت در کت و شلوار


1 :کت و شلوار تن خور اسلیم فیت

اسلیم فیت یا همان فیت جذب به لباس هایی که جذب بدن میشوند میگویند در کت و شلوار اسلیم فیت معمولا این نوع تن خور تک دکمه میباشند و از مزایای آن میتوان به استایل بسیار زیبای آن بر روی تن اشاره کرد و از معایب آن مناسب نبودن برای اماکن رسمی و دوام کمتر اشاره کرد . این مدل از کت و شلوارها اگر با جلیقه باشند نباید دکمه آن را در هیچ شرایطی بست اما اگر بدون جلیقه بودند بهتر است در حالت ایستاده دکمه آن را ببندید .


2 :کت و شلوار تن خور کلاسیک




کت و شلوار کلاسیک در مدل های دو دکمه و 3 دکمه موجود میباشند که رایجترین آن ها کت دو دکمه هست که این کت دارای یک استاندارد جهانی است به این دلیل که  تمام ویژگی های برازنده بدن شما را مشخص تر می کند. این مدل از کت ها نسبت به اسلیم فیت با دوام تر میباشند . فقط توجه داشته باشید در کت دو دکمه حتما فقط دکمه بالای کت را ببندید و دکمه زیرین آن را نبندید . و برای کت سه دکمه یا هرسه دکمه را ببندید و یا فقط دکمه وسط آن را هم میتوانید ببندید.

با این حال هر کت و شلواری که انتخاب میکنید باید دقت کنید که به تن شما خوب بنشیند نباید کت و شلوار مخصوصا در قسمت آستین ها چروک شوند . چین خوردگی ای داشته باشند .و همچنین اندازه درست قد آستین قد کت هم خیلی مهم میباشد . اما اگر تمامی قسمت های کت خود باش د ولی قسمت یقه مناسب نباشد و مشکلی داشته باشد تمام نظرها به همان معطوف میشود و این اصلا خوب نیست پس دقت کنید که یقه ها هم بدرستی بروی تن شما بنشیند. 

منبع : سایت پوشاک آقایان کرال

  • ۹۷/۰۵/۳۰
  • مهدی رحیمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی